Masz konto? Rejestracja


Regulamin serwera TeamSpeak 3

wruczek

#1

1.REGULAMIN 

OGÓLNE

Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego nieprzestrzegania. 
Wchodząc na serwer automatycznie akceptujesz niniejszy regulamin.
1.2. Korzystanie z serwera jest bezpłatne.
1.3. Regulamin może w każdej chwili ulec zmianie bez informowania o tym użytkowników.
1.4. Kopiowanie w całości, bądź fragmentów materiałów stworzonych na potrzeby 
Teamspeaka jest zabronione. 1.5. Administracja nie ponosi odpowiedzialności za problemy w korzystaniu z serwera spowodowane siłą wyższą, tak jak awarią sprzętu, oprogramowania lub serwera, a także działaniami osób trzecich. 

2.REGULAMIN ADMINISTRATORA 

§2.1. Administrator ma obowiązek podchodzić do każdych spraw związanych z serwerem bezstronnie.
2.2. Administrator ma prawo kick(tymczasowe wyrzucenie z serwera,bądź kanału)/ban(czasowe,tymczasowe wyrzucenie z serwera, bądź kanału) osobę łamiącą regulamin.
2.3. Administrator ma obowiązek traktowania wszystkich użytkowników sprawiedliwie.
2.4. Administrator ma prawo wejść na każdy kanał, bez zgody użytkownika (nie dotyczy kanałow administracyjnych).
2.5. Administrator ma prawo do przyznania/odebrania przywilejów użytkownikowi.
2.6. Administrator ma prawo zmodyfikować każdy kanał, który w swojej nazwie,description zawiera treści niezgodne z regulaminem.
2.7. Administrator ma obowiązek udzielać pomocy każdemu użytkownikowi na serwerze, jeśli jej potrzebuje.
§2.8. Administrator nie spełniający swoich obowiązków, zostaje zdegradowany bądź zwolniony z funkcji administracyjnej. (Ranga "WARN!"-Administrator dostaje ostrzeżenie, mające na celu zmobilizować Administratora do poprawienia się/przewiduje na okres tyg.)
2.9. Administrator powinnien dawać dobry przykład użytkownikom.
2.10. Administrator, który przewiduje nieobecność na serwerze,dłuższej niż 2 dni, skłonny jest do poinformowania pozostałej Administracji o danej sytuacji.
2.11. Administrator nie nadużuwa swojej władzy w życiu prywatnym, wobec innych Administratorów oraz Użytkowników.

3.REGULAMIN UŻYTKOWNIKÓW

ZAKAZY 

3.1. Zakaz obrażania!
3.2. Zakaz ustawiania nicków obraźliwych, wulgarnych, reklamujących inne serwery, rasistowskich, nie mówiące nic o użytkowniku, z przedrostkami, w nawiasach kwadratowych, okragłych itp. oraz nazw administracyjnych (np. 123, TeamSpeakUser itp.).
3.3. Zakaz zamieszczania obrazów o charakterze: obraźliwym dla innych użytkowników, rasistowskim, antysemickim, pornograficznym, wulgarnym, drastycznym itp.
3.4. Zakaz reklamowania innych serwerów Teamspeak.
3.5. Zakaz spamowania (niechciane lub niepotrzebne wiadomości elektroniczne).
3.6. Zakaz podszywania się pod inne osoby.
3.7. Zakaz nagrywania bez zgody Administratora (nie dotyczy kanałów prywatnych).
3.8. Zakaz używania modulatorów głosowych.
3.9. Zakaz krzyczenia, piszczenia, gwizdania itp. (nie dotyczy kanałów prywatnych).
3.10. Zakaz używania wulgaryzmów do godziny 22.00 na kanałach publicznych (nie dotyczy kanałów do tego wyznaczonych t.j "Tyralnia" ).
3.11. Zakaz puszczania muzyki (nie dotyczy strefy muzycznej)
3.12. Zakaz notorycznego zmieniania kanałów.
3.13. Zabrania się ustawiania nazw pokojów z Nickami Administracji.
3.14. Zakaz wchodzenia na kanał " - POMOC TS3 [WEJDŹ]" bez jakiejkolwiek ważnej sprawy.
3.15. Zakaz używania programów VPN.
3.16. Zakaz przesiadywania na "MICROPHONE DISABLED" (MD)- (Kanały publiczne/Kanały Tymczasowe)

4.KANAŁY PUBLICZNE 

4.1. Na kanałach publicznych może przebywać każdy użytkownik.
4.2. Na kanałach publicznych panuje kultura i szacunek.

5.Kanały "YouTube STAR"

5.1 Każdy kanał YOUTUBE STAR posiada:
- 1. Kanał główny,
- 3 Podkanały,
- 1 Ranga "HCA" ( Head Channel Admin),
- "CA" (Channel Admin)- Ranga nadawana przez "HCA" (nieskończona ilość),
Możliwość zmiany codecu
PROSZĘ WEJŚĆ NA KANAŁ "- POMOC TS3 [WEJDŹ]" Aby dany Administrator mógł zmienić codec na danym kanale, bądź podkanale.
- Możliwość zmiany nazwy,hasła (kanał główny, podkanał)- "HCA",
- Możliwość kick z kanału - "HCA", "CA",
5.2. Każdy "HCA" ma obowiązek dopilnować, aby na kanale głównym, podkanałach istniał ład i porządek.
5.3. Nazwa kanału głównego powinna wyglądać w następujący sposób: "123. Nazwa kanału". [Numer kanału/Nazwa]
5.4. Zabrania się ustawiania nazw obraźliwych dla innych użytkowników, wulgarnych,reklamujace inne serwery, różnej numeracji itp.
5.5. Z pośród 3-ech podkanałów można wybrać jeden kanał bez hasła.

6.KANAŁY VIP 

6.1. Każdy kanał VIP posiada: - 1 Kanał główny,
- 5 podkanałów,
- Max. 2 rangi "VIP HCA" (VIP Head Channel Admin),
- "VIP CA" (VIP Channel Admin)- Ranga nadawana przez "QUERY", "ROOT" (nieskończona ilość),
- "VOICE" - Ranga nadawana przez "QUERY", "ROOT",
- Możliwość posiadania własnej rangi gildijnej,
- Możliwość zmiany description,- "VIP HCA",
- Możliwość zmiany "codec",- "VIP HCA",
- Możliwość "kick" z kanału -"VIP HCA", "CA",
6.2. Każdy "VIP HCA" ma obowiązek dopilnować, aby na kanale głównym, podkanałach istniał ład i porządek.
6.3. Nazwa kanału głównego powinna wyglądać w następujący sposób: "123. Nazwa kanału". [Numer kanału/Nazwa]
6.4. Zabrania się ustawiania nazw obraźliwych dla innych użytkowników, wulgarnych,reklamujace inne serwery, różnej numeracji itp.
6.5. Z pośród 5-ciu [PATRZ SPACER KANALY VIP!]podkanałów można wybrać jeden kanał bez hasła. podkanałów można wybrać jeden kanał bez hasła.

7.KANAŁY PRYWATNE 

5.1. Każdy kanał prywatny posiada:
- 1 Kanał główny,
- 2 podkanały,
- 1 Ranga "HCA" ( Head Channel Admin),
- "CA" (Channel Admin)- Ranga nadawana przez "HCA" (nieskończona ilość),
- Możliwość zmiany nazwy,hasła (kanał główny, podkanał)- "HCA",
- Możliwość kick z kanału oraz z serwera- "HCA", "CA",
5.2. Każdy "HCA" powinnien aktualizować aktualną datę w "Topic" na kanale głownym.(Jeżeli data nie będzie aktualna w ciągu 6 dni, kanał zostaje zablokowany, a w 7 dniu usunięty).
5.3. Każdy "HCA" ma obowiązek dopilnować, aby na kanale głównym, podkanałach istniał ład i porządek.
5.4. Nazwa kanału głównego powinna wyglądać w następujący sposób: "123. Nazwa kanału". [Numer kanału/Nazwa]
5.5. Zabrania się ustawiania nazw obraźliwych dla innych użytkowników, wulgarnych,reklamuj,reklamujace inne serwery, różnej numeracji itp.
5.6. Na każdym kanale powininno być hasło oraz nazwa kanału.


§7 KANAŁY PRYWATNE- THORIA.EU 

§5.1. Każdy kanał prywatny posiada:
• 1 Kanał główny,
• 2 podkanały,
• 1 Ranga "HCA" ( Head Channel Admin),
• "CA" (Channel Admin)- Ranga nadawana przez "HCA" (nieskończona ilość),
• Możliwość zmiany nazwy,hasła (kanał główny, podkanał)- "HCA",
• Możliwość kick z kanału oraz z serwera- "HCA", "CA",
§5.2. Każdy "HCA" powinnien aktualizować aktualną datę w "Topic" na kanale głownym.(Jeżeli data nie będzie aktualna w ciągu 6 dni, kanał zostaje zablokowany, a w 7 dniu usunięty).
§5.3. Każdy "HCA" ma obowiązek dopilnować, aby na kanale głównym, podkanałach istniał ład i porządek.
§5.4. Nazwa kanału głównego powinna wyglądać w następujący sposób: "123. Nazwa kanału". [Numer kanału/Nazwa]
§5.5. Zabrania się ustawiania nazw obraźliwych dla innych użytkowników, wulgarnych,,reklamujace inne serwery, różnej numeracji itp. §5.6.Z pośród 2-óch podkanałów można wybrać jeden bez hasła (otwarty). §5.7. Pozostałe kanały powinny posiadać hasła.
tu nawet nie dziala thonk emoji smh


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości